میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت + علت فوت ویژه برنامه‌های تلویزیون برای روز معلم + زمان پخش تصویر سعید آقاخانی پس از آسیب‌دیدگی در پشت‌صحنه سریال «نون خ ۵» + عکس داوری هیئت ۷ نفری برای جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نظر هنرمندان درباره حذف بخش رقابتی جشنواره تئاتر رضوی نامش زنده است تا زبان فارسی زنده است | دکتر محمد معین از نگاه بزرگان به مناسبت زادروزش نوستالژی «حنا دختری در مزرعه» در شبکه یک + زمان پخش سریال «رخنه» جایگزین «نون‌خ» می‌شود + زمان پخش و بازپخش موضوع فیلم جدید کارگردان «باربی» چیست؟ ماجرای ورود ۲۴ تن کتاب خارجی به کشور صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ هدیه تهرانی با «روز مبادا» به خانه‌ها آمد + زمان اکران آنلاین ۱۱ کنسرت پاپ در پایتخت + جزئیات «پدر خوانده ۳» به شبکه نمایش خانگی آمد دلیل ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در ایران چیست؟
سرخط خبرها

«بروس ویلیس» به فراموشی کامل مبتلا شد

  • کد خبر: ۱۴۰۱۹۷
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
«بروس ویلیس» به فراموشی کامل مبتلا شد
بروس ویلیس، به دلیل ابتلا به بیماری زبان پریشی دیگر بستگانش را هم نمی‌شناسد و فراموشی گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فروردین امسال اعلام شد بروس ویلیس، به دلیل ابتلا به بیماری زبان پریشی، دیگر قادر به ادامه فعالیت به عنوان بازیگر نخواهد بود.

اکنون او بستگان خود را نمی‌شناسد و همیشه نمی‌فهمد که به او چه می‌گویند.

فروردین امسال اعلام شد بروس ویلیس، به دلیل ابتلا به بیماری زبان پریشی، دیگر قادر به ادامه فعالیت به عنوان بازیگر نخواهد بود.

زبان پریشی نوعی اختلال است که مرکز زبان در مغز و توانایی فرد در درک و ایجاد گفتار را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بروس ویلیس ۶۷ ساله، بیشتر برای بازی در نقش افسر پلیس نیویورک جان مک‌کلین در مجموعه فیلم‌های اکشن و موفق «جان سخت» شناخته شده است که بین سال‌های ۱۹۸۸ تا ۲۰۱۳، پنج قسمت از آن ساخته شد.

او همچنین سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های تحسین‌شده‌ای، چون «پالپ فیکشن» (۱۹۹۴)، «حس ششم» (۱۹۹۹) و «قلمرو طلوع ماه» (۲۰۱۲) را نیز در کارنامه دارد.

ویلیس سابقه درخشانی در عرصه تلویزیون نیز دارد که از مهم‌ترین آن می‌توان بازی در نقش کارآگاه دیوید ادیسون در کمدی درام «Moonlighting» اشاره کرد که بین سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۹ از شبکه ABC پخش می‌شد و یک جایزه گلدن و یک جایزه امی برای او به ارمغان آورد. او همچنین برای بازی در سریال «دوستان» (Friends) به عنوان بازیگر میهمان نیز در سال ۲۰۰۰ برنده یک جایزه دیگر امی شد.

ویلیس از سال ۲۰۱۵ تاکنون بیشتر سرگرم بازی در فیلم‌های تجاری کم‌هزینه بوده و بنابر اطلاعات موجود در سایت IMDb هم‌اکنون ۱۰ فیلم با بازی این بازیگر آمریکایی در مرحله پس‌تولید قرار دارند.

منبع: برترین‌ها

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->